Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







dinsdag 13 maart 2012

Stempelen

Ik ben naar de Art Journeuy dagen geweest! Helemaal geweldig!
Zondag ben ik samen met mijn moeder heel vroeg in de ochtend in de auto gestapt en zijn we naar Sleen gereden. het was prachtig weer, dus lekker rijden.
Daar aangekomen kregen we eerst koffie, cake en een welkomstwoordje. Daarna begonnen de worskshops. Alles duurde ongeveer een uur. We hebben kaartjes gemaakt voor een kalender. 6 verschillende afbeeldingen. Op verschillende manieren gestempeld en geïnkt. Heerlijk geluncht en daarna nog twee workshops. Het was erg gezellig. Lekker gekletst en geshopt.
Het resultaat van die dag: 6 prachtige kaarten.







1 opmerking:

  1. Jij hangt aan elkaar van workshops zeg!
    Leuke resultaten allemaal, ook van je vorige posten.
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen