Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







woensdag 26 december 2012

Kerst

Eindelijk kan ik dan de cadeautjes die ik heb gemaakt, plaatsen :)
Voor Noa, mijn schoondochter, de vriendin van mijn zoon, heb ik een mandje gemaakt van Paper & Pictures. Daar was ik laatst met mijn moeder en heb toen de basket gift set gekocht. Zo leuk.
Een mandje met daarin weer wat kadoosjes. Een pocket voor theezakjes een inschuifdoosje voor chocolademelk of een geursachet (die heb ik er zelf bij gedaan), twee doosjes voor bonbons of waxinelichtjes en zelf heb ik nog een snoepje gemaakt met daarin wat chocolade.
Alles van het papier van P&P, een hele mooie lijn.

Ze vond het heel leuk om te krijgen. Het grappige was dat wij vanaf mijn huis met de fiets naar mijn moeder gingen en dat Noa zelf de plastic zak droeg met haar basket. Bij mijn moeder viel de tas van de fiets en alles over de grond. Ze voelde zich schuldig. Gelukkig zat er niets in dat kapot kon gaan. Later kreeg ze het mandje dus de opmerkingen waren niet van de lucht dat ze haar eigen cadeautje op de grond liet vallen...:)

Een erg gezellige avond met veel verwennerijen.













 














Geen opmerkingen:

Een reactie posten