Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 28 december 2012

Kerstkadoosjes

Voor mijn collega's maak ik altijd wat aparts. Geen gewone kaart, maar een klein kadoosje met wat lekkers.
Dit keer had ik bij Judith van Ludiec wat moois gezien. Een kleine attentie die ik van haar kreeg toen ik stempels bij haar kocht.
Natuurlijk heb ik haar stempels gebruikt om iets moois te maken.
Een dubbel gevouwen foliezakje voor een kaart. Daarin wat bruin pakpapier, eerst bestempeld. Twee kerstkransjes erin en het zakje kan dicht geplakt worden.
Een stukje perkamentpapier, ook weer bestempeld en een rondje uitgestanst met een kerstwens erop. Deze allebei aan een touwtje bevestigd en dit weer in zijn geheel rond het zakje geplakt.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten