Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 17 januari 2013

Verjaardagskaart

Mijn tante wordt 89! Wat een prachtige leeftijd en wat een prachtig mens.
Tijd voor een bijzondere kaart.
Ik ben begonnen met wit glad papier, mooi om te stempelen en te inkten.
Deze heb  ik met een achtergrond met versamarkt gestempeld, daarna clear embossingpoeder erover en verhit. Dat clear blijft dan wit.
Ik heb de kaart daarna twee keer door de bigshot gedraaid met beide keren het hart. Zo heb ik dus twee openingen en twee harten. De kaart heb ik beïnkt met distress weathered wood, de harten heb ik beïnkt met barnsteen red.
Daarna de harten weer terug geplaatst zodat het weer één geheel wordt.

Een klein rood hartje uit vilt geknipt, drie strassteentjes en wat banners geknipt, beïnkt en gestempeld. Daarna nog een klein zwart knoopje op het hart met een rood touwtje erdoor.



 
Een rood touwtje had ik niet, dus heb ik wit katoen beïnkt met dezelfde kleur rood als het hart en zo krijg je een touwtje in de juiste kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten