Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 15 februari 2013

Bloemetjeskaart

Vanmorgen gezellig met mijn moeder zitten knutselen. Ze had een kaart gezien van een bloem, die weer uit allemaal kleine bloemetjes bestond. Dat heb ik geweten. We hebben ons rot geponst om al die kleine bloemetjes bij elkaar te krijgen. Daarna alle bloemetjes geïnkt. Met 3D-kit de vorm van de bloem gemaakt, zodat alle kleine bloemetjes op de kit geplakt konden worden.
De achtergrond gescheurd uit een bouqetreeks, daarna met gesso ingesmeerd. Twee kleuren distress op mijn kraft en gesprayd met glimmermist. De randjes met dezelfde kleur oranje als mijn bloem beïnkt. Vlindertjes en een banner erbij en klaar is ie weer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten