Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 4 februari 2013

Swap

Bij de Nederlandse Swappers was weer een hele leuke swap: de zaadjesswap. Je moest twee zakjes bloemen of kruidenzaadjes kopen en vijf plantenstekers pimpen. Bij de winkels in de buurt waren nog geen zaadjes te koop: mevrouw dat komt pas in het voorjaar. Gelukkig had het tuincentrum ze wel.


Ik heb een boekje gemaakt met twee pockets zodat daar de zakjes met zaad in kunnen.




Daarna heb ik verfstokjes gepimpt door ze zwart te verven en te bestempelen. Met krijt kun je dan opschrijven welke bloemen of kruiden er gaan groeien.
Erg leuk om te doen en ik heb ook de zaadjes van mijn swapmaatje al ontvangen: heerlijk komkommer en tomaatjes. Dat gaat helemaal goed komen.

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gemaakt. Vind het leuk om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel erg mooi! Mooi ook met dat krijtverf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is lovely. Love your plant labels!
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen