Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 29 maart 2013

High-tea en afscheid

Mijn conrector gaat haar droom achterna: de mount Everest beklimmen. Ik vind het knap.
Gister hadden we haar afscheid. Iedereen moest een A5je maken met een afscheidswens etc..

Ik heb de "draai-kaart" gemaakt in A5 formaat.
Stempelen, embossen, plakken en inkleuren. Vanalles wat :)




En op de achterkant nog een persoonlijke wens met een bedeltje van een wereldbol. Dat vond ik wel zo toepasselijk.

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, leuke gedaan!
    Groejtes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh tjonge, dat is een hele uitdaging
    je hebt er wel een mooie creatie voor gemaakt
    leuk ook met de bedel

    groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen