Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 20 mei 2013

Album

Gisteren was mijn schoondochter jarig.
Voor haar heb ik een album gemaakt in haar favoriete kleuren; paars en blauw. Een eigen ontwerp met allemaal vakjes, tags, kaartjes en uitschuifkaarten waar ze zelf foto's op kan plakken.
Het album zit in een papieren zak die ik in thema heb gepimpt.









1 opmerking:

  1. Hallo Joan,
    Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog over de telefooncel!
    Natuurlijk mag je die maken voor je zoon hoor, leuk om te doen enne link maar naar de mijne als je er een post van maakt haha.
    Mijn dochter heeft ook examen havo gedaan maar door de ziekte van pfeifer stond zeer niet best voor en gaan we er van uit dat ze zakt.
    Ze heeft super haar best gedaan dus voor ons is ze toch geslaagd dit jaar hoor, daarom maakte ik dit ook voor haar.
    Komende donderdag de uitslag succes voor je zoon!
    Ik zie hier ook allemaal prachtig werk staan.
    Wat is dit een Super mooi album voor je schoondochter daar was ze zeker erg blij mee denk ik. Veel werk een mini maken maar meestal heb je er veel eer van toch?
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen