Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 24 juni 2013

Designteamlid!



Dit is zo gaaf!
Een tijdje terug werden er designteamleden gevraag voor christmas cards all year round.
Daar heb ik aan mee gedaan met de kaart die ik aan mijn moeder gegeven heb. Nu kreeg ik een mailtje dat ik designteammember ben geworden! Yes! Super blij :)
Vol trots staat het logo op mijn blog :)

Wil je een kijkje nemen: http://christmascardsallyearround.blogspot.nl/

Met deze kaart heb ik mee gedaan:


3 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd , wat leuk ik wens je veel succes.
    Ben nu al benieuwd naar je creaties.
    groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joan,

    Wat leuk! Van harte gefeliciteerd en heel veel succes.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd hoor, toch een hele eer
    en terecht want de kaart is super

    BeantwoordenVerwijderen