Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 22 augustus 2013

Nog meer doosjes

Nog meer doosjes.... Ik had er nog niet genoeg van :)
Nu voor de Knotsgekke kaarten dagen in Zwolle voor de Nederlandse Swappers. Ze hebben hun leden gevraagd om mee te doen om alle swaps, die ze gehad hebben, nog een keertje te maken en tentoon te stellen op de kraam tijdens de beurs. Daarna gaan alle swaps naar een verzorgingstheuis en worden de bewoners in het zonnetje gezet.
Dat vond ik een heel mooi idee en ik heb me meteen opgegeven voor de chocoladeswap en de lekkerbekkenswap.
Ik heb twee doosjes gemaakt.
Een van kraftpapier voor de chocoladereep en een van wit karton, waar ik net een giga stapel van heb gekregen en onwijs mooi is :), waar een zakje inzit voor een kop cappuccino.
Alles gestempeld, gescheurd, ingekleurd, label erbij of erop.
Ik hoop dat de bewoners het leuk vinden.
Wil je ze in het echt bewonderen; kom dan naar de beurs in Zwolle waar ze nog veel meer leuke dingen hebben :)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten