Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 20 september 2013

18 - Eindelijk volwassen!

Afgelopen zondag werd mijn jongste zoon 18. Wat een feest en het is nog niet over. Morgen viert hij het voor zijn vrienden met een big party :) Heerlijk!

Ik heb natuurlijk wat voor hem gemaakt. Als eerste een cadeau-envelopje met tags voor zijn felicitatie en een gift voor zijn eerst autorijlessen. Want ook dat komt eraan.


Daarnaast nog een boekje en dat heeft een geschiedenis.
Toen de jongens nog klein waren, had ik een notitieboekje in de wc hangen. Daarin konden mensen een krabbeltje kwijt als ze op de wc zaten. Leuke verhaaltjes kwamen er in te staan.
Zelf schreef ik achterin bijzondere dingen van de jongens. Leuke uitspraken, hun eerste tand eruit, de eerste verliefdheid en de streken die ze uithaalden.
Dat boekje heb ik in 2011 weg gehaald omdat niemand er meer in schreef en het oud begon te worden. Ik heb het natuurlijk wel bewaard.
Dirk vroeg laatst om een nieuw boekje. Dus ik aan de knutsel en ik heb een nieuw wc-boek voor hem gemaakt :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten