Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 6 oktober 2013

Workshop stempeltechnieken

Vorige week zaterdag gingen we weer naar Wognum, naar Annette. Annette is Stampin'up demonstratrice en geeft prachtige workshops.
Zo ook deze keer; stempeltechnieken. De meeste technieken ken ik inmiddels al, maar ik gebruik toch vaak de technieken die ik het leukste vindt. Daarom is het toch leuk om af en toe weer wat anders te doen en weer op nieuwe ideeën gebracht te worden.
Van Annette krijgen we ook altijd een klein kadoosje met wat lekkers. Deze keer een toffee. Heerlijk.
Drie mooie kaarten en nieuw bloglid :)
Welkom Bertie.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten