Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 6 oktober 2013

Zwoele Zoenlippen Zwap

Het is weer tijd voor een swap bij de Nederlandse Swappers; de zwoele zoenlippen swap. Koop een lipbalsem en maak er een mooi doosje omheen. Maak nog een leuke kaart en geef drie lintjes cadeau. Dat was de opdracht.
Mirjam was mijn swapmaatje.
Ik heb voor haar een doosje gemaakt en een tag. Om een kartonnetje heb ik vier lintjes gedraaid. Maandag heb ik het meteen op de bus gedaan.
Mirjam heeft voor mij ook wat moois gemaakt. Alleen het uitpakken was al een cadeautje.

Mirjam bedankt!

Dit heb ik voor Mirjam gemaakt:




 Dit heb ik van Mirjam ontvangen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten