Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 15 december 2013

Letterswap

Ik heb weer eens mee gedaan aan een swap van de Nederlandse Swappers vereniging.
Blijft leuk.
Deze keer moest je de voorletter van je maatje versieren, een gedicht erbij maken (was met Sinterklaas, ik weet 't, ben een beetje laat...) en de boel versturen.
Ik was in de veronderstelling dat 6 december de uiterste dag was dat je hem moest versturen. Niet dus.
Toen ik op 5 december haar adresgegevens erbij zocht, zag ik tot mijn grote schrik dat het 2 december al verstuurd moest worden. Zucht...
Meteen gemaild: hij is onderweg!
Inmiddels heeft ze de letter ontvangen.
Zie hier:


Van mijn maatje heb ik natuurlijk ook wat ontvangen. Hartstikke mooi.
Ik was er zo blij mee dat ik er meteen tape aan de achterkant opgeplakt heb en bij mijn knutselhoek op de muur geplakt heb.
Zo snel dat ik er niet eens een knappe foto van heb gemaakt :)
Dus flitser erbij en binnen alsnog gefotografeerd.
Joyce bedankt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten