Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 8 december 2013

Net geen workshop

Bij de Zinken Viool in Grootebroek hadden ze laatst een hele mooie workshop voor de Kerst.
Een prachtig tafelstuk met een stolp. Maar voor mij een beetje prijzig. Dus zelf op zoek naar en stolp en een keertje in de winkel langs om het stuk van dichtbij te bekijken. Nog steeds erg mooi.
Mijn collega's waren er ook wel over te spreken, dus samen een datum geprikt en met elkaar aan de kerstukknutsel. Beregezellig met hapjes en glühwein en een prachtig resultaat.


Omdat ik het nog steeds erg leuk vindt om "zomaar" doosjes te maken en ik net de nieuwe enveloppepunch in huis heb...
Moest ik natuurlijk een kleinigheidje maken voor allemaal.
Naar het voorbeeld van Annette met een waxinelichtje erin.
Meiden; leuk dat jullie erbij waren!










1 opmerking: