Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 30 maart 2014

Verjaardagen

Vanmiddag ga ik eerst naar een workshop. Mooie stijlvolle kaarten maken, maar dat later.
Daarna ga ik meteen door naar de verjaardagen van een vriend en zijn zoon. Voor zoonlief heb ik een envelopje gemaakt. Geld is voor die jonge mannen altijd goed en vind ik prettig om te geven.
Voor zijn vader, die houdt van bier, heb ik nog twee flesjes Westvleteren trappistenbier staan. In Nederland bijna niet te koop en in Belgiƫ bijna alleen aan de poort van het klooster te koop. Ik weet dat hij er erg van houdt, dus leuk ingepakt en ik heb een lekker cadeau voor hem.




1 opmerking:

  1. En ook deze, persoonlijke, mooie, op maat gemaakte verpakkingen zijn prachtig.
    Je bent lekker bezig geweest zeg.

    BeantwoordenVerwijderen