Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 1 juni 2014

Art Journey dagen

In het weekend van 24 & 25 mei waren de Art Journey dagen.
Ieder jaar weer een mooi spektakel. Drie grote tafels en de hele dag workshops. 's Ochtends eentje en 's middags twee. Het geheel passend bij elkaar en er werd een mooi boekje gevormd waarin de technieken gebonden werden. Een mooi naslagwerk.
Leuke technieken geleerd en opgehaald. Vooral met het chloor werken was erg interessant met een mooi resultaat.
Na afloop nog even shoppen en ik heb mezelf getrakteerd op wat leuke stencils en stempels.
Als cadeautje kregen we één van de stempelvellen van Art Journey: de vintage auto's of de grassen. Ik heb de auto's gekozen.
Bij het inbinden van het boekje kregen we nog een zakje met leuke bedeltjes.
Een gave dag!









1 opmerking:

  1. Wat een leuke workshop en wat een prachtig resultaat , was ik der maar bij!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen