Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 26 juni 2014

Drie keer feest

Afgelopen zondag drie keer feest.
Mijn vriendin is jarig geweest en haar twee oudste zoons zijn geslaagd. Dat is toch wel reden voor een feestje.

Voor mijn vriendin heb ik een doosje gemaakt. Weer met de pauwenveer. Ik vind hem zo mooi.
In het doosje wat van Rituals. Altijd lekker.

Voor haar jongste zoon een graduation kaart. Hij is geslaagd voor het VMBO en wil heel graag naar de VeVa. Een opleiding voor beveiliging bij defensie.

Haar oudste zoon wil al sinds klein jongetje medicijnen gaan studeren en dat gaat hem zeker lukken.
Daarom deze doktersjaskaart :)





1 opmerking:

  1. Prachtig veren doosje en van harte gefeliciteerd met je twee knappe zonen!!!Hele mooie kaartjes trouwens!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen