Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







dinsdag 24 juni 2014

Kadoosje en cadeaudoos

En weer is er een collega jarig geweest. Dit is echt de tijd van de jarige collega's. Wel gezellig, want we krijgen iedere keer de specialiteit van die collega op taartengebied. Dit keer hadden we brownies met spekkies en caramel. Zo lekker :)
Ik heb een klein kadoosje gemaakt omdat ik dat altijd doe, lekker gevuld met wat koffieboontjes.



Deze keer was ik ook aan de beurt om het cadeau te kopen. Binnen de grote groep collega's hebben we ook een klein groepje van vijf meiden. |Zij zijn mijn directe collega's en daar werk ik iedere dag mee op dezelfde afdeling. Iedere keer koopt een van ons wat voor de jarige en dat rouleren we iedere keer. Nu was ik aan de beurt.
Ik heb op de tuinfair met Pinksteren een windhanger voor in de tuin gekocht. Een spiraal waar een glazen bal in zit. Deze draait door de wind rond en dan is net of de balk door de spiraal rolt.
Ik vond hem erg mooi. Ik kreeg hem echter mee in wat noppenfolie en een plastic zakje.
Daar moet natuurlijk een doos omheen.
Tijdens de workshop bij de Posthumuswinkel heb ik een nieuwe stempel gekocht van een pauwenveer. Deze heb ik gebruikt. Ik ben er best een beetje trots op :)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten