Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 22 juni 2014

Vorige week zaterdag had ik weer een workshop bij de Posthumuswinkel in Amsterdam.
Wat is het toch een heerlijke winkel, wat hebben ze mooie spullen en wat zijn er een leuke mensen.

Als eerste hebben we een kaart gemaakt met als thema takken. Dit was een workshop ivm de open dag die ze hadden.
Daarna zijn we de stad in gegaan en hebben lekker geluncht om weer op tijd terug te zijn voor de tweede workshop met het thema rozen.


Deze tweede workshop duurde langer en er werden meer technieken gebruikt. Weer leuke dingen geleerd om thuis te gebruiken.
Weer een hele leuke dag gehad.



1 opmerking:

  1. Twee prachtwerken heb je gemaakt en wat zou ik graag ook eens een workshop doen bij de Posthumuswinkel en ja ze hebben schitterende stempels, na het Event had ik veel spijt dat ik niet meer van die mooie stempels had gekocht , maar der waren der zoveel die ik mooi vond dat ik niet kon kiezen, maar jou werken zijn prachtig!!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen