Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zaterdag 20 september 2014

Wijndoos

Ja hoor, ik heb er weer een :) een wijndoos.
Ze blijven zo leuk om te maken.
Deze keer voor mijn beef die 65 is geworden. zijn hobby is klokken. Repareren, sparen, mooi maken, alls wat maar te maken heeft met klokken.
Dus het was niet zo moeilijk om te verzinnen wat het thema voor deze wijndoos moest worden....
Tijd en klokken natuurlijk :)



Ik heb ook weer een boekje gemaakt. Dat blijf ik ook zo leuk vinden. Mooi zo'n stapeltje met een open geslagen boek.
De rest van de wijndoos heb ik bestempeld, beïnkt met bruin en zwart. Hier en daar gemaskerd en embossed, crackle paint gebruikt, een stans van Tim Holtz en nog een kantje.

 
Van Sandra, mijn mede swapmusketier had ik eerder al eens een stansje van een pendule gekregen. Die moest er natuurlijk ook op.

Mijn neef was ontzettend blij met zijn wijndoos en de lekkere fles wijn die erin zat. Tijdens het feestje ging de doos de hele familie langs.
Het blijft leuk :)

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige doos heb je hier gemaakt, de ontvanger zal zeker blij zijn !!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi zeg.
    Het blijft leuk om iets te maken voor familie en dat dan te geven wanneer de hele familie erbij is, daar krijg je vaak zulke lieve reacties op!
    Kan me voorstellen dat jou wijndoos bewonderd is, hij zal vast nog jaren op een mooi plekje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh jaaaa hij is ZOOOO mooi geworden, en inderdaad de pendule past er helemaal bij! als je meer nodig bent!! je weet me te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een werk, maar wat een mooi resultaat! Erg mooi gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen