Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 22 september 2014

Workshop Jolande

OOooo, ik heb nu toch zo'n geweldige workshop gedaan!!
Daar wordt ik nog zo blij van :)
Bij Scrapdelight in Nieuwegein, hele mooie winkel trouwens, maar dat terzijde.

Jolande van Oosterhout gaf een workshop mixed media tags.
We hebben allerlei technieken gedaan en uitgeprobeerd. Leuk om dan materialen te gebruiken die ik zelf niet  heb, die ik dan uit kan proberen om er achter te komen of ik ze wel of niet wil hebben.
Bij deze workshop zaten wel wat materialen die ik inmiddels heb aangeschaft of op mijn wensenlijstje heb gezet. Ook waren er dingen waar ik wat minder enthousiast over ben.

De eerste tag is gebruikt met Tim Holtz aluminiumfolie.Leuk spul. Erg handig dat er een lijmlaag aan de achterkant zit.
Op de tweede hebben we maskers gebruikt met pasta en gelatos. Leuk om een keer te gebruiken, maar de gelatos zijn niets voor mij.

De derde tag: door een embossingfolder, en inkten maar.

De vierde, die is leuk, net een schoolbordje. Ook weer met een masker en nu met crackle gel.

Nummer vijf moest ik thuis afmaken. Daar hadden we daar helaas geen tijd meer voor. Maskers en distress paint.

Nummer zes heb ik ook thuis afgemaakt. Stempelen, clear embossen en inkten.

Nummer zeven; mijn favoriet. Distress paint. Geweldig! Wat een leuk goedje. Meteen een paar potjes aangeschaft en de volgende staan al op mijn verlanglijstje.

Nummer acht, de laatste. Een masker, gel en distress paint.

Wat een geweldige dag. Een super lunch tussen de middag, dus zeker de moeite waard om de volgende keer weer heen te gaan.
Ik hou de workshops als een havik in de gaten :)

2 opmerkingen:

  1. Sjonge jonge, je hebt meteen een MEGA voorraad!
    Leuk hoor, de ene is idd nog leuker dan de andere.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leerrijke workshop heb je gevolgd Joan, ik wou dat ik er bij was geweest , vele van de producten die je hebt gebruikt ken ik nog niet, en men kan steeds nog wat bijleren , niet!??

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen