Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 23 oktober 2014

Voor mijn moeder

Mijn moeder is jarig geweest. Altijd weer een feestje.
Ik probeer altijd iets bijzonders te maken. Deze keer had ik op internet een canvas collage gezien. Allemaal kleine canvasjes die ze in klok-vorm aan elkaar hadden gemaakt. Zoiets wilde ik ook, maar dan kleiner, in kaart vorm.







Evengoed werd het te groot om in een enveloppe te doen, dus ik heb het maar ingepakt. Omdat ik het zonde vond om er op te schrijven, heb ik toch ook maar een "gewone" kaart gemaakt :)
Als cadeautje gaan we samen high-tea'en in het restaurant bij mijn zoon.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten