Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 1 december 2014

Christmas Cards All the Year Round

Wat gaat de tijd toch snel. Vandaag is de eerste dag van de laatste maand van 2014.
Met weer een nieuwe uitdaging voor CCAYR. Deze keer was de uitdaging: Gebruik geen vierkante of rechthoekige kaart. Dat was zeker een uitdaging, want ik gebruik altijd een vierkante en soms een rechthoekige kaart. Dus aan de slag.
De eerste kaart is achthoekig. Beplakt met jute en beïnkt. Daarna wat mooie kerstroosjes erop en een labeltje.

 Kaart twee is een label geworden. Ik heb eerst maar even gevraagd of dat mocht. Deze lijkt toch wel heel erg op een rechthoekige kaart :), maar het mocht.
Ik heb een houten achtergrond gemaakt en daarna hier en daar ingesmeerd met gesso en wat oud tekstpapier opgeplakt. De sterren zijn van Art Journey. Deze heb ik gestempeld en uitgeknipt, Daarna met foam opgeplakt. Nog wat wollen draadjes er onder geplakt. Het labeltje heb ik zelf geschreven. Dit kwam ik tegen en vond ik een leuke tekst. Dat kan ik ook :)
Nog een glitterrandje van ijskristallen aan de onderkant en hij is af.


Dit is een 3D-kaart. Je kunt hem opvouwen en dan past hij precies in een enveloppe.
Lekker geïnkt en gestempeld. Op de enveloppe heb ik dezelfde stempel gebruikt (Indigo Blue)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten