Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 2 januari 2015

Cadeautjes


Ieder jaar krijg ik vanuit Kreta, waar mijn vriendin woont en een eigen olijfboomgaard heeft, een grote jerrycan met olijfolie uit hun eigen boomgaard.
Dit jaar heb ik voor het eerst ook honing bij ze besteld. En die is me toch lekker! Ik ben niet zo'n honingeter, maar deze is heerlijk zacht en zoet.

Daarom voor alle schoonmoeders en natuurlijk mijn eigen moeder allemaal een flesje olijfolie en een potje honing. Alles gelabeld met zelfgemaakte etiketten en labeltjes en leuk versierd met kerstige dingetjes en bijtjes :)

Groetjes
Joan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten