Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 4 januari 2015

Mijn eerste blogbericht als DT

Vandaag staat mijn eerste blogbericht bij Leuke Stempels online.
Ik kon het natuurlijk niet laten om met een doosje te beginnen. In december zijn we een middag bij elkaar geweest om elkaar te leren kennen. Voor allemaal had ik een klein doosje gemaakt met een lekkere kersenbonbon er in.

Voor het complete artikel en werkbeschrijving, klik hier

Groetjes
Joan

2 opmerkingen:

  1. Prachtige doosje Joan !!! Hierbij wens ik je een fantastisch, gelukkig, gezond en creatief 2015 toe!!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grrr ik heb volgens blogger geen toestemming om het bericht te bekijken!!! FLAUWWW

    BeantwoordenVerwijderen