Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 9 november 2015

Uitnodiging

Mijn verjaardag is ook alweer geweest.
Altijd weer een klein en gezellig feestje.
Op de dag zelf mag iedereen komen die wil.
De vrijdag erna vier ik het voor mijn vriendinnen.
Lekker gezellig met een hapje en een drankje.
Tijd voor iedereen hebben en lekker kletsen met elkaar.

Ik maak dan altijd een uitnodiging.
Alleen dat is al een feestje.
Voor mij omdat ik het leuk vindt om ze te maken
en voor mijn vriendinnen leuk om te krijgen.



Omdat ik bijpassende enveloppen leuk vindt, heb ik deze keer rode enveloppen gebruikt
en bestempeld. Vooral de sluitingstempel vindt ik erg leuk:
"Sealed with a lick, cause a kiss won't stick!"







Geen opmerkingen:

Een reactie posten