Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 6 maart 2016

Van harte proficiat gefeliciteerd!

Een kaartje met een hele leuke techniek. Lekker simpel, met leuk resultaat.
Zo af en toe rij ik het hele land door voor een mooie workshop, beurs of aanschuif workshop.

In januari bestond het Scrapbook Atelier 9 jaar.
Karin maakt dan altijd een mooi album. Ik ben dol op haar albums. Deze zijn altijd heel uitgebreid en bijzonder mooi. Deze workshop wilde ik wel doen.

Tegelijkertijd was Eva voor de mensen die zo langskwamen vanwege het jubileum aan het demonstreren. Ik heb de techniek in de pauze ook even gedaan en vond hem erg leuk!



Thuis aan het uitproberen en je kunt er gewoon het goedkoopste glanzende fotopapier voor gebruiken in combinatie met Versamark. 
Kijk voor een complete werkbeschrijving op het blog van Leuke Stempels.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten