Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







dinsdag 29 maart 2016

Workshop :)

Onlangs ook weer een heerlijke dag bij Bianca en Mariëtte doorgebracht.
Hard werken, gezellig bij Peter en altijd vieze vingers :)
Maar ontzettend leuke resultaten en gezelligheid.
We gaan daar altijd met vier kaarten/ projectjes naar huis.
Deze keer vier kaarten, vier verschillende technieken, vier keer wisselen.
En dit is het resultaat:










3 opmerkingen:

  1. Wauw... wat een prachtige kaarten Joan... vooral de 3e kaart vind ik een bjoetieeeee van een kaart... Wat een heerlijke workshops volg jij toch... ben ik helemaal jalourssss op:))) Maar goed... ik heb de 13e mei eerst een workshop van Jolanda van Oosterhout en de 14e mei zie ik je in Nijverdal met de workshop van Miranda Degenaars... Ook zo'n zin in... leuk leuk... maar eerst nog de Art Specially, daar spreek ik je vast nog wel ff... Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW Joan, prachtig. Nummer 3 is ook mijn favo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten wij jullie echt zo hard werken? Lol
    Was in ieder geval weer gezellig en volgend weekend gaan we ook weer genieten!

    BeantwoordenVerwijderen