Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zaterdag 25 juni 2016

Geboortekaartje

Een lieve collega is oma geworden van een lief klein meisje.
Dan vindt ik het leuk om iets bijzonders te maken.

Dat is wel aardig gelukt :) al zeg ik het zelf ;)
Bij de Posthumuswinkel heb ik laatst twee mooie covered-card-stempels gekocht. 
Een daarvan heb ik hiervoor gebruikt. Dat zijn grote vierkante stempels met een achtergrond. 
Ideaal te gebruiken op vierkante kaarten.


Ik heb deze embossed met zilverpoeder van Wow.
Daarna geblend met zachte rose- en paarstinten.
De paisleys zijn ook met hetzelfde embossingpoeder gestempeld en 
daarna ingekleurd met wat fellere kleuren rose en paars.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten