Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







dinsdag 28 november 2017

De eerste kerstkaarten

Hoi hoi,
Kom je weer even kijken wat ik gemaakt heb?
Altijd leuk!
Deze week heb ik mijn eerste kerstkaarten gemaakt.
Voor het blog van InkerbellStamps ben ik lekker met verf aan het kliederen geweest.
Een snelle, maar leuke techniek.

Wil je weten hoe dit gedaan is?
Klik even hier en je wordt door gelinkt.



6 opmerkingen:

  1. Zie er leuk uit. Vraagje zag rouw kaart met tekst van je oom en nog twee kaarten graag zou weten welke stempel set de tekst kom op deze kaarten.mail tanjabb054@gmail.com groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om welke rouwkaart gaat het Tanja? Ik mag er regelmatig eentje...
    Kun je een beschrijving geven van de kaart of de datum waarop ik hem gepubliceerd heb.
    Dan ga ik voor je kijken.
    Groetjes Joan

    BeantwoordenVerwijderen