Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







dinsdag 20 maart 2012

Zo lief

Ik heb een goodiebag gekregen bij de workshop van Art Journey. Daar zat een mooie poster in, maar daar doe ik niets mee.
Nu wilde het zo dat een vriendinnetje van mijn zoon deze poster heel mooi vond. Dus... zij die poster mee. Thuis laat zij hem aan haar moeder zien. "Hoe kom je daar nou toch weer aan?". Zij uitgelegd dat ik veel aan scrappen doe en dat ik hem daarbij heb gekregen. De moeder enthousiast: "ik heb nog wat plaatjes. Die je mag dan wel geven".
Ik kreeg dus de volgende dag een hele stapel met plaatjes, poezieplaatjes en papier uit de Flow. hartstikke leuk.
Speciaal voor Francis en Noa een bedankkaartje gemaakt, natuurlijk met papier dat ik net gekregen had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten