Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 8 april 2012

Melkpakje

Ik vind die melkpakjes zo leuk om te maken dat ik er nog eentje gemaakt heb.
Gisteren naar Oom Doon geweest in Heino. Hij is ziek, maar altijd heel gezellig. Voor hem heb ik een pakje gemaakt en gevuld met paaseitjes.


Daarna zijn we naar Guida geweest; Love Scrapping and more.
Ze is net verhuisd met haar winkel en die wilde wij natuurlijk wel even bekijken. Wat een pracht! Echt een mooie winkel met lekkere ruimte. Natuurlijk weer wat leuke spulletjes gekocht.
Tegelijk was daar de Nederlandse swappersvereniging bijeen voor een bijeenkomst. Nog even met ze zitten praten en daar ga ik zeker lid van worden.
Het was daar weer erg gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten