Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 24 september 2012

Craft-album

Afgelopen zaterdag weer naar een workshop geweest bij Paper and Pictures.
Dit keer een craft-album gemaakt door Loes.
Wat een pracht!
We zijn er de hele dag mee bezig geweest. Van te voren kregen we door welk formaat foto's er in konden. Dat kon je meteen doen of er later aan toevoegen. Ik heb ze meteen uitgeprint en mee genomen. |Een middag wakeboarden met mijn zoon en zijn vrienden. Heerlijk nog in de zon, een geslaagde middag.

Het album was best pittig om te maken. Mooi met canvasjes en craftpapier in elkaar gezet. Bergen lijm gingen er door. en goed opletten dat het natte papier van de lijm niet kapot ging.
Het album maken was de grootste klus. Alles netjes geplakt en daarna nog met gesso beschilderd. Toen we dat af hadden, konden de foto's in het boek. Allerlei technieken gingen er in. Loes had prachtige stempels van 7-Gypsies mee. Stoere mannen stempels. Perfect bij mijn thema: wakeboarden.
Met mijn buurvrouw Esther lang door gegaan. We werden er uit gestuurd :)
Helaas dus niet helemaal af. Gelukkig krijg je P&P altijd een powerpoint met uitwerking thuis gestuurd en die was eerder thuis dan ik.
Zondag het boek afgemaakt. Al zeg ik het zelf: hij is prachtig geworden!
















Geen opmerkingen:

Een reactie posten