Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 16 december 2012

Kadoosje

Wederom een leuk kadoosje.
Vorig jaar heb ik een theepot voor haar gemaakt. Toen werd ze 40. Nu weer een "gewoon" kadoosje. Wel in hetzelfde thema. Dit keer een theekopje.
Op internet ben ik op zoek gegaan naar een afbeelding van een mooi kopje. Dat vond ik bij Wedgewood. Dat heb ik overgetrokken op cardstock en uitgeknipt. Daarna beplakt met papier van Paper & Pictures, hun eigen lijn. Bloemetjes en kralen erop, een swirl en wat takjes uit geponst.
De binnenkant heb ik gestempeld en daarna een houdertje gemaakt om drie merci staafjes in te doen. Ook weer van het papier van P&P.
Zie hier het resultaat:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten