Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 3 januari 2013

Nieuwjaarskaarten, nu echt de laatste

Vandaag mijn laatste Nieuwjaarskaarten gemaakt. Ik kwam er toch nog een aantal te kort.
Gelukkig had ik nog wat ideetjes en ging het eigenlijk vrij rap. Lekker gestempeld en vieze vingers gekregen. Beetje met embossingoeder gespeeld en er weer wat moois van gemaakt.
In het totaal drie verschillende series. Iedere serie lijkt op elkaar, maar toch even anders.











1 opmerking:

  1. Nou ik heb op je blog rondgekeken en wat maak je leuke dingen zeg. Raak bijna niet uitgekeken.
    Dat album verderop is ook zo gaaf en die overlijdens kaarten die heb je soms nodig en wat heb je ze stijlvol gemaakt. Echt mooi hoor!Misschien ga ik ze nog wel eens liften als je het goed vind.
    Ook heb ik nog hele leuke doosjes gezien.
    Ben maar even volger geworden ook.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen