Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 18 juli 2013

Maandag

Op maandagochtend heeft mijn moeder altijd de kaartclub in het wijkcentrum. Ik moet dan altijd werken (zo jammer). Maar een van de meiden gaat tijdens de vakantie bij haar thuis door met klein comité. Dat vindt ik natuurlijk helemaal niet erg :) en ik ga graag mee.
Afgelopen maandag de eerste keer en we hebben een prachtige kaart gemaakt met spullen van Stampin'up.
Zo leuk die uil-pons.



Bij het afscheid had Betty nog een leuk kadoosje voor ons allemaal. Een klein schattig tasje met een heerlijke toffee erin. Meteen opgegeten natuurlijk :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten