Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 25 augustus 2013

Workshop

Gister echt een waanzinnige leuke workshop gedaan bij Annette Elias: Sjiek en Stijlvol.
Annette woont in de buurt, in Wognum, en zij is Stampin'up demonstratrice. Ik ben niet zo dol op Stampin'up, maar Annette laat zien dat je er echt hele mooie dingen mee kunt maken.

Heerlijk dat het vlakbij is. Ik kan er op de fiets heen :)

We hebben drie kaarten gemaakt en een tasje voor bijvoorbeeld geld of een cadeaubon.

 


Het tasje hebben we als laatste gemaakt. Dat was ook wel het meeste werk. We liepen qua tijd enorm uit, maar we kregen het wel af!

Wat ik altijd zo leuk vindt bij deze workshops is dat we altijd een aardigheidje krijgen. Nu ook weer. Een klein kadoosje met een toffee erin. Heerlijk en zo hartelijk.
Helaas heeft Annette nog geen blog. Deze is wel in de maak. Zodra deze online is, zet ik het hier neer en kunnen jullie haar eigen creaties bewonderen.
Annette bedankt!

Over het tasje ben ik ontzettend enthousiast. Ik ben vandaag thuis meteen aan de slag gegaan en heb een soortgelijk tasje gemaakt. Ik heb er alleen een doosje van gemaakt zodat ik er chocoladereepjes in kan doen. Hij is voor een collega die binnenkort jarig is, dus nog even geduld :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten