Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 8 september 2013

Kadotasje

Ik zou het jullie nog laten zien: het kado-tasje wat ik gemaakt heb voor mijn collega naar aanleiding van de workshop Sjiek en Stijlvol bij Annette Elias.

Ik heb dezelfde kleuren gebruikt: creme, zwart en lichtbruin. De spullen van Stampin'up heb ik niet, maar met mijn eigen materialen kom ik een heel eind.
Ik heb laatst van een vriend dozen vol enveloppen en papier gekregen. Hij werkt bij een papiergroothandel en daar hebben ze weleens wat over...:) Helemaal niet erg en het is erg mooi papier en werkt erg prettig.
Het tasje heb ik gemaakt van zijn papier. Het zwarte papier had ik zelf nog. Ik heb gestempeld met soft nougat van DC en zwarte archival, de swirlstempel heb ik laatst gekocht bij Helma Sprenger van  www.stampingcorner.nl  tijdens een workshop in Schiedam. 
De bloemetjes stempels zijn van de Action. De stansen zijn van Tim Holtz en ?? Ik weet echt niet meer waar ik alles gekocht heb en van wie het allemaal is :)
De waaier aan de binnenkant heb ik van mijn vriendin Frederiek gekregen. Die zij weer van Kohl heeft gekregen als relatiegeschenk. Ik heb een enveloppe vol.
Ik ben in ieder geval lekker aan freubelen geweest :)

Dit tasje heeft Brenda gisteren gekregen omdat zij jarig was. Voor mijn collega's maak ik altijd wat gezelligs.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten