Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







dinsdag 29 oktober 2013

Feestje


Ieder jaar komt die dag weer: mijn verjaardag :)
Altijd weer een feestje. Iedere keer weer leuk om te vieren.
Meestal in tweeën. Op de dag zelf voor vrienden en familie. De vrijdag erna voor mijn vriendinnen. Zij hebben mazzel en mogen twee keer komen. Dubbel feest dus.
Afgelopen maandag, gisteren dus, mocht ik er weer een jaartje bijtellen.
Aanstaande vrijdag heb ik mijn feestje met mijn vriendinnen.
Speciaal voor mijn vriendinnen heb ik dit jaar uitnodigingen gemaakt en per post verstuurd. Alleen de enveloppe is al een feestje om te krijgen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten