Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







vrijdag 28 november 2014

Workshop time

Zaterdag  weer een heerlijke workshopdag bij Bianca en Mariëtte gehad. Deze keer in Vlaardingen.
Mooie locatie. Hele leuke groep. De locatie was geregeld bij Scrapfanaat Peter. Leuk om zo bekende mensen in de scrap

wereld tegen te komen en te leren kennen.
Zo maakten we ook kennis met Linda. Linda heeft de posterwedstrijd van Art Specially gewonnen :) Meteen gekeken in het Art Specially Magazine naar haar interview en prachtige kaart. Mooie kleuren en natuurlijk gestempeld. Echt een prachtige kaart om trots op te zijn.

Maar bij de workshop van Bianca en Mariëtte hebben we ook weer mooie dingen gemaakt.
Een cadeautasje en drie kaarten. Lekker stempelen, met bister gewerkt en inkten. Ook weer een nieuwe techniek geleerd. Eentje die ik al kende en nu een keer gedaan heb. En ik vond hem leuk!
Ga ik zeker vaker proberen.









3 opmerkingen:

  1. Wauw, dat Kersttasje, die is echt te gek.
    Leuk hoor, die workshops die jij vaak bezoekt.
    Je leert er mensen kennen en je leert er weer leuke technieken bij.
    Heel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat was zo te zien weer een leuke workshop, heel erg mooi, zeker dat tasje ziet er mooi uit, maar ook het andere hoor, super.
    groetjes Ballie (Bennarda)

    BeantwoordenVerwijderen