Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 1 januari 2015

Leuke Stempels DT call

Op 29 oktober viel in mijn postvak de nieuwsbrief van Leuke Stempels uit Nijverdal op de mat. Op de laatste Art Specially heb ik ze leren kennen en meteen een mooie set tekststempels gekocht.
In deze nieuwsbrief werd een oproep gedaan voor een heel nieuw samen te steen Design Team.
Yes! :) dat zou toch geweldig zijn. Ik heb meteen gemaild. Op 9 november kreeg ik een mailtje dat ik het was geworden!!!! :-D Jippie, ik was blij. Hartstikke leuk.
Twee keer in de maand lever ik een doosje of kaart wat ik op hun blog zet. De creatieve dingen die ik maak, zijn gemaakt met stempels en artikelen die te koop zijn bij Leuke Stempels.
Het is zeer zeker de moeite waard om eens te gaan kijken in de winkel in Nijverdal en ze hebben er natuurlijk leuke dingen en geven leuke workshops :)

Hella, de eigenaresse heeft ons op haar blog al voorgesteld. Ben je ook nieuwsgierig naar de drie andere DT-leden, neem dan even een kijkje: DT team

Ben je nieuwsgierig naar de spulletjes die ze verkopen, klik dan Hier!

Op 4 januari komt mijn eerste DT creatie. Ik plaats hem ook op mijn eigen blog, maar dan zonder de werkbeschrijving.

Kijkze!! :)

3 opmerkingen:

  1. Leuk leuk :-)
    Goede keus van Hella, je maakt mooie creaties.
    Veel plezier en geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo blij dat je er bij bent Joan! Iedereen zal vast en zeker gaan genieten van je creaties! Ik wens je een gelukkig, fijn en creatief 2015!

    BeantwoordenVerwijderen