Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 24 maart 2016

Workshop

De laatste tijd heb ik veel workshops gevolgd. Heerlijk is dat.
Lekker freubelen, kliederen met verf en inkt en allemaal nieuwe en bekende mensen ontmoeten.
Altijd erg gezellig.

Ik ben een paar weken geleden begonnen met een workshop van Miranda Degenaars.
Ik ben echt wel ontzettend fan van haar technieken en kaarten.

Deze keer weer een nieuwe techniek van haar geleerd: schilderen met ecoline en water.
We hebben twee prachtige kaarten gemaakt.




Miranda bedankt voor de gezellige dag en Heidi voor je gastvrijheid!
Was erg leuk!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten