Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zaterdag 2 juli 2016

Workshop vlinders

Ooooo wat was het weer mooi bij de Posthumuswinkel. 
Ik noemde het al in een van mijn vorige blogberichten. 
Heb er weer mooie stempels gekocht en 
natuurlijk een prachtige workshop gevolgd bij Miranda.


Echt zo mooi wat ze maakt. Ik kom daar altijd heel happy vandaan :)
Deze keer waren de vlinders aan de beurt.
Helemaal in mijn straatje, want ik vind vlinderstempels prachtig.
Op het altijd mooie aquarelpapier :)


We konden kiezen uit verschillende kaarten, mat verschillende technieken. Nu ken ik al veel technieken van Miranda, deze was niet heel moeilijk.
Ik heb de kaart niet helemaal afgemaakt. Plakken kan ik thuis ook.

Daardoor had ik pittig tijd over en heb ik aan Miranda gevraagd of zij een bepaalde techniek wilde laten zien van een van de andere vlinderkaarten.


De hele groep keek mee, we waren allemaal nieuwsgierig :)
Niet moeilijk, maar wel met een prachtig resultaat.
En weet je, het leuke was dat ik hem daarna ook nog zelf mocht uit proberen!

Happy de peppy :) 
Thuis heb ik hem afgemaakt.
Ik vind hem mooi!
Miranda bedankt!



3 opmerkingen:

  1. Hoi Joan, wat leuk dat je een workshop bij Miranda hebt gevolgd. Ik heb veel bewondering voor haar werk. Twee mooie kaarten heb je gemaakt, ik vind vooral de bovenste een plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Miranda, ja mooi hè. Dank je wel. Altijd een feestje bij Miranda. Ik ben ook een groot fan van haar.
      Groetjes Joan

      Verwijderen
    2. Hoi Miranda, ja mooi hè. Dank je wel. Altijd een feestje bij Miranda. Ik ben ook een groot fan van haar.
      Groetjes Joan

      Verwijderen