Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 24 december 2018

Nog meer kerstkaarten

Hallo,
Ik ben toch nog maar even bezig geweest met mijn kerstkaarten.
Zijn jullie al klaar?
Dan zijn er hier nog een paar met leuke technieken.
Kijk op het blog van Leuke Stempels voor de beschrijving van deze kaarten. 


Bij Inkerbell Stamps hebben ze prachtige teksten.
Ik werk daar al 3 jaar met veel plezier in hun design-team.
Onderstaande tekst is daar een mooi voorbeeld van. 
Klik hier om naar het blog te gaan en te zien hoe ik de kaart heb gemaakt.


Deze techniek heb ik van Bianca, mijn knutsel maatje: de alcohollifttechniek.
Heel erg leuk, maar let op je vingers.... anders zien ze er niet uit.
Op het blog van Inkerbell Stamps heb ik deze kaart gemaakt.


Heel veel knutselplezier en tot de volgende keer!
Groetjes Joan

1 opmerking:

  1. Prachtige kaarten laat je ons hier zien Joan, bij deze , wens ik jou en de jouwen , een hele mooie kerst periode en veel geluk , liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar!!
    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen