Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







maandag 3 juni 2019

Joseph Coat Techniek

Hoi allemaal!
Het is weer het begin van de maand.
Dan komt er een nieuwe uitdaging op het blog van Leuke Stempels.
Deze keer mocht ik de uitdaging verzinnen.
Ik heb gekozen voor de Joseph Coat Techniek.


Jaren geleden heb ik deze techniek geleerd van Miranda Degenaars.
Bewerkelijk, maar zo mooi.
Daarom heb ik voor deze techniek gekozen. 

Wil je weten hoe ik deze kaart gemaakt heb?
Op het blog van Leuke Stempels vind je een zeer uitgebreide stap-voor-stap uitleg.
Neem gerust een kijkje.

Wil je mee doen met de challenge?
Hartstikke leuk!
Hier vind je alle informatie.







1 opmerking:

  1. Johan, je kaart is prachtig ! Bedankt voor de goede uitleg, ik ben gaan kijken naar de blog van leuke stempels. Het is reeds lang geleden dat ik deze techniek toepaste en meestal eindig ik altijd met vrij donkere kleuren maar jouw kleurenkeuze is prachtig. Ga ik ook zeker toepassen, bedankt en groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen