Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 12 januari 2012

19 en Feest

9 Januari was mijn oudste zoon jarig; hij werd 19. Wat een mijlpaal. De zaterdag ervoor ben ik samen met mijn moeder en vriendin naar Sleen geweest. Waar ligt Sleen, juist ja, bij Emmen. Wat een eind weg.
We gingen op bezoek bij Art Journey. Geweldig!
Ik wilde daar graag een keertje naar toe. Afgelopen zaterdag hadden ze een middag workshop. Daarvoor hebben we ons ingeschreven en zijn we op pad gegaan. 's Ochtends bijtijds weg en lekker gereden over de dijk Enkhuizen - Lelystad en mooi binnendoor. 's Avonds terug via de afsluitdijk en de snelweg.
We hebben een heerlijke dag gehad. Ik heb het prima naar mijn  zin gehad en het is zeker de moeite waard om nog eens zo'n eind te rijden. Ze hebben er mooie dingen, heel veel stempels en de workshop was ook erg leuk en gezellig.
Het boekje wat we hebben gemaakt is speciaal voor Sjoerd omdat hij maandag 19 werd.
Hierbij het resultaat:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten