Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







donderdag 19 januari 2012

Kaartjes


Gister toen ik thuis kwam van mijn werk was het een herrie thuis...:) De muziek kneiterhard aan en Dirk mooi op de bank zitten luisteren. Van de weeromstuit ben ik maar gaan zitten knutselen in de herrie :)
Twee dezelfde kaartjes gemaakt; één voor een vriendin die net met de begin behandeling is gestart van borstkanker. Het andere kaartje gaat naar een neef en nicht die het ook niet makkelijk hebben; hun schoondochter heeft kanker in een vergevorderd stadium.
Voor allemaal zomaar omdat ik aan ze denk.

1 opmerking:

  1. Leuk je stempel en scheurwerk! Je vorige kaartje is ook leuk.
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen