Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 30 maart 2014

Verjaardag

Vandaag is de vader van mijn zoons jarig, mijn ex dus :)
Nog steeds prima contact en we gaan met z'n allen ook heen om een borrel te drinken. Ik heb een flesje whiskey gehaald en daar natuurlijk een doos bij gemaakt. Helemaal in het zwart. Ik vind het erg stijlvol.






Omdat hij flesopeners spaart, kijk ik altijd nog naar bijzondere openers. Deze keer vond ik er eentje in de vorm van een ring. Krijgt hij toch nog een ring van me... ;)
Daarnaast houdt hij ook van een biertje en heb ik een bierkaart gemaakt.



1 opmerking:

  1. Een zeer stijlvolle doos en je biertjes kaart.......DIE IS LEUK!
    Wat leuk dat jullie zo'n goed contact hebben, doen jullie goed!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen