Mijn blog.

Hoi allemaal,
Leuk dat je even een kijkje komt nemen. Laat gerust een berichtje achter en kom gauw nog eens kijken.
Heb je vragen, mag je me altijd mailen.
Groetjes Joan







zondag 23 maart 2014

Wijndoos

Soms heb ik een project waar ik heel veel zin in heb. Dan borrel ik van ideeën die ik uit wil proberen en daarin wil verwerken. Dit was ook zo'n project.
Een van mijn collega's (ik heb er eigenlijk best veel hè .... :) dat heb je als je op een school werkt) is geslaagd voor een hbo studie toegepaste psychologie. Zo knap om dat naast je werk en je gezin te doen. Speciaal voor haar, omdat ik weet dat zij zelf ook creatief is en alles waardeert wat ik maak, heb ik een wijndoos gemaakt. Eentje gericht op haar slagen. Allemaal wijze uilen, boeken, papierrollen met een lekkere fles wijn.












Geen opmerkingen:

Een reactie posten